W A I T I N G .
D'Owner;
Just call me Wanie, 19teen :)


Assalamualaikum! I'm Wanie, 19 years old. Live in Kuala Lumpur :D
Just Smile

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : Amira
SABAR selagi boleh WANI ..
Friday, December 27, 2013 | 7:53 AM |




hmmmm ..
tengok gambar pun dah tahu kan bahawa emosi saya sedang tak stabil ..
dah empat hari tak ada selera makan ..
kesihatan makin teruk ..
hmmm ..
tapi maseh juga perlu terus tersenyum ..
derita dihati tak kan ada yang memahami .. kecuali ALLAH yang ESA ..
pada DIA aku meluahkan rasa ..
pada DIA aku terus meminta ..
untuk terus bertahan dan bersemangat meneruskan kehidupan ..


dan sekarang ni aku kena bangkit ..
aku sendiri kena berusaha untuk memperbaiki diri aku .. kehidupan aku ..
belajar la untuk ikhlas wani ..
tiada jodoh .. dan kalau ada pun pasti tak akan kemana ..
yakin laa dengan kuasa ALLAH wani ..
jalan penyelesainya ada pada diri kau wani ..
kau yang kena bersemangat ..


yesss ... now aku harus senyum dan terus tersenyum ..
jangan bagi orang yang kau sayang kecewa dengan kau ..
jangan disebab kan sorang , kau kehilangan semuanya ..
mungkin berat .. tapi senyuman itu adalah penawar kedukaan wani ..
teruskan tersenyum k ..
teruskan berdoa jika benar dia jodoh kau dia akan kembali dan membahagiakan kau .. tapi jika bukan biarlah ALLAH yang buka pintu hati kau ni untuk orang lain ..
tapi mungkin bukan sekarang .. sebab aku masih menyintainya .. sampai bila .. aku pun tak tahu ..
apa apa pun saya harap MH bahagia dengan pilihan dia ..
dan akua juga kena teruskan kehidupan aku .. hmmm
lagu "papinka masih menyintaimu" yang sentiasa menemani aku :)
JODOH kau dan tersedia wani . sama ada dunia atau akhirat ..
sabar dan terus menunggu ..

#yakin dengan takdir ALLAH , and focus for you study NOR AMIRUL SAZWANI BINTI ABDULLAH..