W A I T I N G .
D'Owner;
Just call me Wanie, 19teen :)


Assalamualaikum! I'm Wanie, 19 years old. Live in Kuala Lumpur :D
Just Smile

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : Amira
kisah KITA :)
Wednesday, April 9, 2014 | 4:32 AM |




ok .. lama nya tak cerita kat sini ..
ok mula-mula cerita pasal study dulu ..
saya ditawarkan diploma pengajian perniagaa..
ni gambar waktu orentasi .. so ini menandakan .. keputusan pra perdagangan melayakkan saya menyambung pelajaran ..

ini adalah diantara kawa2 rapat dan budak bilik .. 
so far alhamdulillah semuanya berjalan lancar ..
kelas ok .. pensyarah ok .. kekawan ok . bilik pun ok ..
dan alhamdulillah aku boleyh follow apa yang diajar ..

ok yang ni cerita pasal subjek HBU ..
kami kena berkawad .. walaupun tak menang .. kitaorang tetap enjoy ..
dan saya merupakan kedua terbaik untuk kawad individu .. hahaha
best sangat .. dan ada orang tu kata saya kawad macam kartun .. 
wahal dia tak tengok pun .. ahahaha mengada jew ..
hmmm ini lah faktanya ...
saya selalu rindukan awak MH .. selalu ..
tapi hanya saya .. sebab awak tak ada pun perasaan macam tu ..
walau macam mana pun setiap kali saya mesej , awak akan reply ..
saya happy sangat ..
kadang2 saya misscall je .. awak mesti akan mesej saya , tanya nak apa ..
haha sweet sangat ...
saya ingat awak layan sebab awak sebenarnya masih sayangkan saya
tapi hakikatnya awak terpaksa ..
hmmm sakittttnyaa awak ..
awak , saya sedeyh sangat bila awak buat saya macam tu ..
hmmm saya tak sangka awak .. rupanya awak betul2 dah ada orang lain 
dan awak hanya berniat untuk mempermainkan saya ..
terkilan sangat awak ..
saya betul2 sayangkan awak ..
tak ada niat pun nak mempermainkan awak ... kenapa awak , kenapa ..
hmm
jujur awak ... saya sentiasa cuba sedaya upaya saya untuk tidak menangis ..
tapi airmata ini akan mengalir bila saat saya rindukan awak ..
sentiasa mengalir awak ..
awak benarkah perasaan ini ..
patutkah saya maseh brharap pada awak ..
hmmm saya tak tahu awak ..
awak saya terpaksa block awak dari wechat dan fb ..
saya cuba awak dan terus mencuba untuk lupakan awak ..
tapi kadang2 awak hadir dan terus hadir dalan ingatan saya ..
hmmm
ye . saya tahu kenyataan ini ..
saya tahu apa maksud takdir ..
tapi takdir boleh berubah dngan doa ..
sekarang saya hanya mampu berdoa .. supaya kita sama2 bahagia ..
sama ada kita bersatu atau tidak .
biarlah itu menjadi ketentuan ALLAH ..

ok , salah satu cara untuk lupakan awak ... 
saya terima orang yang betul2 sayang saya ..
tapi
hati masih juga mengingin kan awak ..
saya akan terus mencubaa ..

saya harap orang baru ni akan fahami situasi saya yang maseh sayangkan awak ..
saya tak tahu apa yang saya harus buat sebenarnya ..
jujur padanya .. atau terus mencuba untuk sayangi dia walaupun saya tak tahu bila masa itu akan tiba ..
sebab dah lima bulan saya maseh sayangkan awak , walau apapun awak dah cakap, buat ..
hmmm ntah laaa ..

#saya tak tahu .. semua yang jadi pasti ada sebab .. saya harap tak ada yang terluka atau melukai ..